اینم خودم گفتم.

هنوز عاشقم عاشق عاشق.حتی بدون تو ولی بدون با یاد تو

مگه بدون یاد توام میشه زندگی کرد تو فقط امید زندگی من

حتی اگه کنارم نباشی شنیدم دختر خوبیه مواظبش باش

هیچ وقتم به دروغ بهش نگو دوسش داری که اونم یه روزی شه

مثل من.دلم زیاد بهونتو میگیره ولی فقط تو خوش باش بیخیال

دل من بزار بمیره فقط تو خوش باش.



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت0:02---5 خرداد 1391
سلام عزیزم.
وب به این زیبایی داری. اون وقت آپش نمیکنی؟!


میثم
ساعت13:35---3 خرداد 1391
خیلی خیلی خیلی وبت خوبه.تو هم مواظب وبت باش. فکر کنم تو هم مثل من شکست عشقی خوردی....
لینکیدمت. به نام شقایق لینکم کن.


roya
ساعت23:47---2 خرداد 1391
azizam ba gerye minevisam kheyli veblog ghashangi dari

نفس
ساعت11:47---29 ارديبهشت 1391
لینکت کردم
وبلاگت قشنگه
موفق باشی


sasan
ساعت11:57---23 ارديبهشت 1391
با اجازه لینکت کردم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 16:6 نویسنده sh |